Het is niet de vraag of, maar hoe je je gaat verhouden tot technologische ontwikkelingen. Wat betekenen deze ontwikkelingen voor je manier van werken en leven, nu en in de toekomst? Met de digitale transformatie als kader verzorgen Jacco van der Zee en Erik Jan Paulus een inleiding in E-Commerce voor docenten. E-commerce is een snelgroeiende bedrijfstak waar innovaties zich in rap tempo voordoen. In de cursus wordt ingegaan op begrippen als SEO, SEA, e-mailmarketing, conversie en trends en ontwikkelingen binnen E-Commerce. Deze cursus is bestemd voor docenten die meer willen weten over e-commerce. Tijdens twee bijeenkomsten komt een aantal onderwerpen aan bod die gezamenlijk de customer journey vormen van een potentiële klant.

 

Onderwerpen
Tijdens de introductiecursus worden de volgende onderwerpen behandeld; digitale transformatie en de technologische ontwikkelingen van vandaag in relatie tot online, trends en ontwikkelingen binnen de e-commerce, e-commerce en omnichannel, werven van klanten via kanalen (SEO, SEA en e-mailmarketing) en praktische voorbeelden en cases van bedrijven.

 

 

Leerdoelen

  • Je beschikt over de basis e-commerce kennis voor een online marketingstrategie;
  • Je weet welke ontwikkelingen er vanuit de digitale transformatie in bedrijven spelen;
  • Je weet wat een omnichannel-strategie is;
  • Je bent bekend met begrippen als SEO, SEA, Google AdWords en e-mailmarketing;
  • Je weet het belang van goede content en hoe je de online vindbaarheid van een webshop verhoogt in zoekmachines als Google;
  • Je weet hoe je potentiële klanten kunt verleiden om een bestelling te plaatsen.

 

Kosten
Kosteloos (voor docenten)

 

Datum
Maandag 16 en maandag 23 maart 2020
17.00 – 20.30 uur

 

Locatie
ROC Friese Poort, Espelerlaan 74 in Emmeloord.

 

Extra data
Maandag 18 en maandag 25 mei 2020 (locatie volgt)

 

Aanmelden
Je kunt je voor deze cursus aanmelden via info@topcentrum.nl

 

 

 


 

 

 

 

Heeft u een vraag?

Bel ons op 038 202 2020 of maak gebruik van het onderstaande contactformulier.